If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами той си плаща - той си преценява. Пита за разликите между двата модела, не за съвет какъв кошник да си купи. То ако става на въпрос за 3 км на ден най-евтино е едно колело - за 6-7 минути си там. Направо да продава 146-цата че много скъпо идва в сравнение
Ако са ти стари гумите, може да е от тях.
ми и с нови все тая,колата си е шумна.
визирам дизеловите.
Ами той си плаща - той си преценява. Пита за разликите между двата модела, не за съвет какъв кошник да си купи. То ако става на въпрос за 3 км на ден най-евтино е едно колело - за 6-7 минути си там. Направо да продава 146-цата че много скъпо идва в сравнение
Иво си я е обявил за продан, друг е въпросът дали ще и намери купувач. С тези километри, които изминава и сега не му трябва дизелов автомобил. За справка, дизеловата кола трябва да минава поне 40 км. на ден, за да зарежда както трябва акумулатора, поради силният стартов ток, който дърпа при палене.
п.п.
Колега, не си писал в подписа си какъв автомобил имаш, да не би да се опитваш да му продадеш своя, ако е 156/147, че така се пенявиш
Аз карам вече 6 месеца 147ца с кожен салон. Тава , което съм забелязал:
Колата вози стегнато, не много твърдо.
За дълъг път е не много удобна , поради неудобни седалки- облегалката на седалката е на 10 см от главата и това изморява врата.
Вози много шумно- на магистрала тракия по кофти участъците(те преобладават , но това е друга тема) с 140 км/ч трудно чуваш хората на задната седалка, а музиката трябва да е доста увеличена , за да не чуваш пътя.
Моята е дизел 140 коня и е супер за шофиране в града - пъргава е . Обаче за паркиране е неудобна - формата и е такава , че трудно преценяш габаритите и. Отне ми около месец да ги науча. Има и малък ъгъл на завиване , т.е. понякога затруднява френския гараж.
Нагласи си правилно седалката ! Салона се слави с едни от най ергономичните седалки ! Имам около 200 000 км навъртяни - и е така.
От Пловдив си, ела да те кача на шумния дизел и да те повозя на магистралата със 180 км/ч - ще се убедиш в противното. Явно нещо не е наред при теб.
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
При магистрална скорост, дизела, особено този с 6та предавка е по-безшумен от бензина.
Седалките са перфектни, но всичко опира до настройка, ръст, изгърбеност и т.н.
И не на последно място дизела има мегдан за едни 180-190 к.с. от раз, докато TS-a .....
Колега отиди купи това което ти е на сърце ,относно малкото километри които изминаваш все тая аз също работя близо до дома си и реално съм на 10 мин пеша от центъра на града ни дай сега тогава всички на колелета тва да не ви е китай хах
Моите впечатления от 5-6 месеца каране на 147 1.9 jdt като цяло са положителни.
Возията определено е стегната, но не и некомфортна.
Зависи до голяма степен от гумите. С ниските профили няма как да се очаква нормално возене. Налягането също е от голямо значение, както и самото качество на гумата.
При скорост 100-140 колата е доста по-безшумна от много бензинови.
Ще се съглася с недомислената облегалка за главата..наистина се получава голям луфт, който не се компенсира с регулиране на седалката.
Като цяло много добро съчетание цена-качество.
ходих днес на сгледа с една 147, не останах много очарован , но и колата беше почти за скраб - 2004 година, ръчна няма и пищи постоянно, ударена от дясно от мигач до стоп и некадърно боядисана, абе гробница, има още една дето ще я гледам ама е в Пловдив чак и една дето е най-хубава / Emzo - вата /
а моята 146 не ми е проблем - утре ще идва едно момче да я гледа и ако не я вземе - сменям ангренажи и отива при дъщеря ми да я блъска по паркингите, така и така набих близо 2000к в нея / за 7000 км/, ще намерим кой да я кара. Не ме плаши поддръжката на алфа, аз съм имал форд и един носач му струва 250 лв - същата работа като на алфата / доколкото знам вече предницата излиза около 450 лв с труда/, зарядно за акумулатор си имам - ще си го зареждам , не ми се кара колело макар, че е много полезно
А и форумни има няколко хубави, но цената им не ме устройва. Бърза работа нямам , но като си знам табиата тия дни ще взема нещо и почвам да го рециклирам. Относно другите марки, ако гледаме возията / и евтинията/ да взема една ксантия за 2000 лева и да я направя кукла, ама искам Алфа , садо - мазо на стари години.
Относно другите марки, ако гледаме возията / и евтинията/ да взема една ксантия за 2000 лева и да я направя кукла, ама искам Алфа , садо - мазо на стари години.
ходих днес на сгледа с една 147, не останах много очарован , но и колата беше почти за скраб - 2004 година, ръчна няма и пищи постоянно, ударена от дясно от мигач до стоп и некадърно боядисана, абе гробница
а моята 146 не ми е проблем... така и така набих близо 2000к в нея / за 7000 км/...тия дни ще взема нещо и почвам да го рециклирам
Следователно, се очертават 3 извода:
1/ Хем душата в Рая, хем оная работа до края, не става.
2/ Тия 2000 лв. трябва да се разбият на поне 40 000 км., т.е. не си за дизелов автомобил.
3/ Къде отиде изискването за пространството /147 е по-тясна от 146/ ?
1/ Хем душата в Рая, хем оная работа до края, не става.
2/ Тия 2000 лв. трябва да се разбият на поне 40 000 км., т.е. не си за дизелов автомобил.
3/ Къде отиде изискването за пространството /147 е по-тясна от 146/ ?
е от тия 2000 лева половината са щото спя - една дупка в Свищов - 2 нови гуми+изправяне на джанти, ремап - щото така пожелах, климатика даде фира от "добри" майстори, дюзите рециклирах и другото са дреболии, на практика колата беше леко заебана и на мен ми се струпа
147 е по-къса само в багажника от 146, но поради "уникалното" окачване на алфата бях длъжен да проверя и тоя модел, вярвайки на съфорумците, че 147-156 все тая
за сметка на това новия собственик ще разправя навсякъде , че тия алфи са голяма работа и изобщо не се чупят
аз каквото си купя си го правя като ново, колкото коли съм продал толкова хора ме благославят / в добрия смисъл/
Comment